piątek, 19 marca 2010

sola w cieście z warzywami





Ten przepis dostałam od mojej niemięsożernej Sąsiadki. Jest bardzo prosty i bardzo smaczny. Nie jestem wielbicielką ryb. Gdyby mi ktoś powiedział, że już nigdy w życiu nie zjem zniosłabym to z godnością:). Ale ta rybka jest naprawdę fantastyczna i gorąco ją polecam. Podaję składniki dla 2 osób (bo moje dzieci nie jadają ryb i robię je tylko dla siebie i Męża).



Ciasto naleśnikowe:
1 jajo
1 szkl mąki
1 szkl. Mleka
1 łyżka oliwy
sól pieprz do smaku

3 filety zamrożonej soli



Warzywka:
2 pomidory
1 papryka żółtka lub zielona
2 ząbki czosnku
oliwa



Przygotowujemy warzywa:



Na rozgrzanej oliwie delikatnie rumienimy pokrojony czosnek, dodajemy pokrojoną paprykę. Smażymy około 2 minut na ostrym ogniu mieszając. Zdejmujemy z ognia, dodajemy pomidory. Mieszamy. U mnie na zdjęciu są tylko pomidory (nie miałam akurat papryki), ale muszę przyznać, że ja tak nawet wolę.



Składniki na ciasto naleśnikowe miksujemy. Na wpół mrożoną solę (taka lepiej sie kroi) kroimy na ok. 2 cm kawałki. Maczamy na widelcu w cieście i smażymy na ostrym ogniu do zrumienienia z obu stron. Suszymy na ręcznikach papierowych. Jemy z warzywkami, można tez ugotować ryż. Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz