środa, 18 maja 2011

Marchewkowe babeczki z cynamonowym kremem mascarpone


Znakomite babeczki zrobione z tego przepisu, Bardzo sam posmakował, więc postanowiłam zrobić z niego takie babeczki, dodatkowo z kremem, żeby rozpuście stało się zadość. Rodzinnej rozpuście, bo ja biedna zaczęłam Dukana:(. Przypominam przepis na ciasto:
4 cale jaja
2 szkl cukru
2 szkl mąki
1 szkl oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
pół łyżeczki sody ( w oryginale bylo więcej, ale ja nie lubie smaku proszku i sody i mocno zmniejszyłam ilość, co ciastu wcale nie zaszkodziło - wręcz przeciwnie)
paczka cynamonu
2 szkl marchwi startej na tarce - po tej większej stronie

Jaja  miksujemy z cukrem na puszystą masę, dodajemy stopniowo mąkę wymieszaną z proszkiem i sodą oraz olej caly czas miksując. Dodajemy cynamon oraz marchew.
Pieczemy w foremkach do muffinek (ja piekłam w dużych i małych) - ok  35-40 minut w 180 stopniach - sprawdzamy patyczkiem czy dobre.

Krem:
250 g serka mascarpone
2 łyżki cukru pudru
cynamon do smaku

Mieszamy wszystko na gladką mase, napelniamy tutkę do kremu i wystudzone babeczki ozdabiamy.
Smacznego!!!



2 komentarze: